- ianuarie 14, 2020
- in Servicii Curatenie Spatii Birouri Bucuresti Ilfov
- by Duster Buster
- 1372
- 0
Alegerea unei firme de curatenie in Bucuresti sau oriunde in lumea asta depinde foarte mult de necesitatile si posibilitatile financiare ale fiecaruia. Fie ca este vorba de curatenie in locuinta ta, biroul tau, magazinul tau sau pur si simplu cauti un serviciu de curatenie dupa constructor(renovare) diferentierea intre ceea ce iti doresti si ce vei primi in schimb, este data de cele mai multe ori de pretul platit. Daca inca mai crezi in ieftin si bun, atunci nu pot sa iti urez decat mult noroc, pentru ca vei avea multa nevoie de el. Si sper ca esti si o persoana foarte calma pentru ca ar trebui sa te inarmezi cu foarte multa rabdare ca sa faci fata potopului de nesimtire revarsat astazi pe piata serviciilor de curatenie din Bucuresti. Camere intregi necuratate sau curatate superficial, nerespectarea timpului alocat curateniei, deterioararea obiectelor in timpul curateniei si furt…da sa stiti ca chiar se fura din casele si birourile oamenilor in timpul curateniei, de-asta ar trebui sa aveti un motiv in plus sa fiti foarte atenti la angajarea unei firme de curatenie.
Nu de putine ori echipa noastra de curatenie a fost intrebata de garantarea bunurilor din spatiile curatate, intrebari survenite in urma unor povesti horror din vietile clientilor nostri, de exemplu: menajera care fura cate o bijuterie din cand in cand ca sa nu iti dai seama cand a disparut, sau cate un articol vestimentar din hainele sotiei, sau angajatii de la firma de curatenie de la birou care furau tot de la pixurile de pe birou pana la memorii stick USB si mouse-uri. Asa ca da, se fura in curatenie, am fi ipocriti sa zicem ca nu stim nimic despre asta…
Pai si bun, o sa spuneti. Ce face Dust Busters diferit ? Angajatii firmei voastre de curatenie nu fura ? Angajatii fimei voastre de curatenie nu strica niciodata nimic in timpul curateniei, totusi greseala e omeneasca ? Adevarul e de fapt undeva la mijloc. Angajatii nostri nu sunt perfecti, angajatii nostri si toti oamenii in general fac greseli dar angajatii nostri nu fura, cel putin nu am avut niciun caz pana acum. Cum am reusit chestia asta ? Pai o serie de factori au contribuit la performanta asta, in primul rand angajam numai oameni fara cazier judiciar si in doilea rand si zic eu si cel mai important, angajatii firmei noastre de curatenie sunt filmati in timpul operatiunilor de curatenie.
De fapt Dust Busters, este poate singura firma de curatenie din lume, nu doar din Romania sau Bucuresti, care a implementat acest serviciu de curatenie filmat cu o camera montata pe piept, angajatii nostrii fiind dotati cu aceleasi camere video cu care este dotata si politia din SUA sau Marea Britanie. Toti clientii nostri au 7 zile la dispozitie sa ceara inregistrarea cu operatiunile de curatenie desfasurate in locuinta lor, biroul lor sau spatiul lor comercial. Acest serviciu este bineinteles gratuit si inclus in toate serviciile noastre de curatenie la cererea clientului. In curand vom pune la dispozitia clientilor nostri si posibilitatea de a urmari in timp real toata operatiunea noastra de curatenie, de pe telefon, laptop sau tableta.
Daca doriti sa aflati mai multe despre echipamentele video folosite, mai multe detalii si specificatiile tehnice exacte le veti putea gasi aici.
Cat despre greseala umana, aici cred ca sunteti de-acord cu mine ca nu poate fi inlaturata. Cat timp exista lucruri facute de oameni, se va strecura eroarea umana si uneori anumite obiecte pot fi deteriorate in urma operatiunilor de curatenie, fie ca este vorba de curatenie la domiciliu, curatenie in birouri ori curatenie in spatii comerciale. Si aici am venit cu o solutie, Dust Busters este una dintre putinele firme de curatenie din Bucuresti care detine o polita de asigurare pentre prestarea serviciilor de curatenie, astfel incat daca vreodata se intampla ceva nedorit cu unu din obiectele dumneavoastra, puteti fi recompensat cu pana la 10,000 de Euro in baza politei de asigurare pe care o detinem.
Desi la prima vedere pare un oricare alt serviciu pentru care platesti, un serviciu de curatenie capata mai multa importanta atunci cand se desfasoara in casa ta, printre lucrurile tale si membrii familiei tale. Curatenia la domiciliu se desfasoara in intimitatea ta asa ca in primul rand, inainte sa miste un pai in casa ta si sa se apuce de treaba, o firma de curatenie ar trebui sa vina sa vizioneze spatiul tau si impreuna cu tine sa isi noteze toate observatiile tale. De exemplu, daca exista un animal de casa, sa stim exact cum sa ne purtam cu el ca sa nu il stresam cu atatia oameni si cu sunetul aspiratoarelor, daca aveti o mobila pretentioasa sau antichitati sa stim exact ce solutii sa folosim in curatarea lor si multe alte detalii. Curatenia la domiciliu nu este o curatenie efectuata pe repede inainte, este o curatenie in detaliu, este o curatenie personalizata. Poate iti doresti sa ai toate cartile din biblioteca sau condimentele din bucatarie puse la exact la fel la loc dupa ce au fost curatate, tot succesul curatenie la domiciliu sta de fapt in detalii. Oamenii vor sa intre in casa lor si desi este curat si firma de curatenie si-a facut treaba, ei isi doresc mai mult de atat, ei isi doresc ca lucrurile lor sa fie exact unde le-au lasat. Am vrea sa va spunem ca atentia este totul in curatenia la domiciliu, dar din pacate mai conteaza si aparatura si solutiile chimice folosite. Asa cum sunt diferite Daciile de Mercedes-uri, sa stiti ca si in domeniul curateniei lucrurile stau la fel, si diferentele intre echipamentele ori solutiile de curatenie profesionala si celelalte chinezarii de pe piata sunt colosale, dar in general este stiut faptul ca primesti ceea ce platesti si putine persoane isi imagineaza ca nu este nici o diferenta intre produse. Noi la Dust Busters, pentru ca nu am vrut sa facem rabat la calitate niciun pic am ales sa lucram cu liderul mondial in echipamente si solutii de curatenie, Karcher. Cei de la Karcher au o istorie de vreo 100 de ani pe piata si sunt cea mai mare firma producatoare de echipamente si solutii de curatare din lume, sunt prezenti in peste 70 de tari si au undeva la 630 de brevete de inventie integrate in echipamentele lor.
Pana acum cand ne-am referit la curatenia la domiciliu am vorbit despre atentia la detalii, echipamentele de curatenie si solutiile profesionale dar ar mai fi o componenta importanta pe care nu amintit-o si anume: oamenii. Sintagma “omul sfinteste locul” se potriveste de minune si in curatenie, iar noi la Dust Busters am fost foarte atenti cand ne-am selectat personalul de curatenie oferindu-le salarii mai mari decat cele de pe piata, ca sa putem beneficia de cei mai buni specialisti si oameni cu experienta in curatenie.
Ca si in cazul curateniei la domiciliu, curatenia in spatiile de birouri trebuie efectuata cu responsabilitate si profesionalism. Ok, poate din cauza ca spatiile de birouri sunt mult mai mari decat locuintele personale, poate nu e nevoie de atentia sporita la detalii din timpul curateniei la domiciliu dar asta nu face ca o operatiune de curatenie la birouri sa fie mai usoara. Mai ales ca noi, cei de la Dust Busters, incercam sa facem o curatenie personalizata indiferent ca e vorba de curatenie la domiciliu sau de curatenie la birouri, astfel incat organizam niste mini-intervuri cu angajatii de la birourile respective incercand sa aflam cerintele lor specifice si sa ne asiguram ca serviciile noastre de curatenie la birouri depasesc exigentele lor. Una din cele mai mari dificultati intampinate de o firma de curatenie, este gasirea personalului de curatenie adecvat. Este foarte important sa gasesti persoanele potrivite care sunt disponibile sa lucreze intr-un program de lucru atipic, pentru ca cele mai multe lucrari de curatenie in spatii de birouri, trebuiesc realizate pe timpul noptii pentru a nu interfera cu desfasurarea activitatilor de business din cadrul birourilor. Aici personalul si integrarea tehnologiei de monitorizare a angajatilor este foarte importanta, pentru ca pe timpul noptii ei sunt cumva nesupravegheati si nu putine sunt cazurile cand dorm in loc sa munceasca. Dust Busters a rezolvat aceasta problema prin integrarea a doua tehnologii, una dintre ele este vestita monitorizare video amintita mai sus si a doua ar fi folosirea trackere-lor GPS ce monitorizeaza exact ce distanta a parcurs angajatul, cat timp a stat intr-un singur loc si geo-locatia sa exacta din cladire. In felul asta poti monitoriza exact cand iti vin angajatii la munca, ce fac pe acolo si daca chiar au muncit pe timpul noptii. Bineinteles oricat de mult ne-ar placea sa automatizam totul, este nevoie si de factorul uman in aceasta supraveghere si anume controalele inopinate dimneata la spatiile de birouri pe care le administram, inainte de inceperea programului. Am observat ca oamenii se responsabilizeaza mult mai mult in executarea serviciilor de curatenie la birouri daca sunt supravegheati atat digital cat si de o alta persoana, acest lucru crescand atat calitatea serviciilor de curatenie efectuate cat si satisfactia clientilor deserviti.
Aici la curatenia in spatiile comerciale am putea vorbi de o similitudine, respectiv curatenia la birouri, dar as vrea sa stiti ca nu este chiar atat de simplu. Daca cerintele celor ce ne contracteaza serviciile de curatenie la birouri sunt cumva aceleasi de fiecare data, la spatiile comerciale lucrurile stau putin diferit. Fiecare spatiu comercial si aici ma refer la magazinele de retail sunt cumva diferite intre ele atat ca tipul de produse vandute cat si ca dispunerea marfurilor in magazin cea ce face foarte specifice serviciile de curatenie in spatii comerciale. Daca la birouri incaperile au cam acelasi setup, la spatiile comerciale spatiile sunt foarte diferite in functie de magazin si de tipurile de produse vandute. De exemplu daca e un showroom de masini care ne contracteaza serviciile de curatenie profesionala, curatenia in acel spatiu comercial se va realiza mult mai usor decat intr-un spatiu comercial care are foarte multe produse pe raft, cum ar fi de exemplu un magazin de carti. In functie de spatiu comercial curatat, o firma de curatenie trebuie in primul rand sa personalizeze serviciile de curatenie in spatii comerciale si sa se adapteze la nevoile clientului.
Din acelasi motiv pentru care nu stim care e de fapt cel mai bun telefon, cea mai buna masina sau cel mai bun hotel nu vom stii niciodata nici care este cea mai buna firma de curatenie. De fapt “cel mai bun” nu exista decat intr-un spatiu temporal foarte comprimat, asa ca poate esti “cel mai bun” astazi sau anul acesta dar pe termen lung este foarte greu sa sustii aceasta afirmatie. Asa ca noi, cei de la Dust Busters nu pretindem acest lucru, noi doar incercam in fiecare zi sa fim si mai buni decat eram ieri si daca intr-o zi ajungem cei mai buni in servicii de curatenie profesionala vom stii sa apreciem momentul, pentru ca in scurt timp o noua firma de curatenie va incerca sa ne ia locul.
In schimb ceea ce este lesne de stiut de toti consumatorii, e ca asa cum exista produse si servicii premium, exista si produse si servicii low cost. Ok, poate nu o sa stim niciodata daca un Iphone e mai bun ca un Samsung, dar ceea ce o sa stim cu siguranta e ca ambele vor fi mai bune ca un Alcatel. Ca si ultima idee a acestui articol as mentiona ca indiferent de produsul sau serviciul cumparat, primesti ceea ce platesti, cum ar spune americanii: “you get what you pay for”